Subject: RE: Makse algatamise teenuse tehnilised muudatused – tähtaeg 30.06.2025
From: <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Jun 2025 11:52:43 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palume kasutusele võtta makse algatamisel ID: RIIGIL (pangalink) API 
integratsioon.

Makse algatamise teenuse tehniline lahendus tuleb hiljemalt 30. juuni 2025 
viia üle API integratsioonile, sest tänane versioon 008 suletakse. See 
tähendab, et kõik maksepäringud, mis esitatakse pangale teenuse 
VK_VERSION_008 abil, lükatakse alates nimetatud kuupäevast tagasi.

Tervitades

Kristi Moisto

arvelduslahenduste haldur

Arvelduslahenduste müügi- ja teenindusosakond

Swedbank AS

Liivalaia 12, (15040) Tallinn

Tel: +3728881875

Sõnum võib sisaldada konfidentsiaalset infot. Kui olete sõnumi saanud 
eksituse tõttu,

palun informeerige saatjat, klõpsates nuppu "Vasta" ("Reply"), seejärel 
kustutage

sõnum oma arvutist. Ärge tehke sõnumist koopiaid, levitage ega säilitage 
seda.

From: Kristi Moisto
Sent: Monday, April 7, 2025 4:36 PM
To: [email-masked]
Subject: RE: Makse algatamise teenuse tehnilised muudatused – tähtaeg 
30.06.2025

Tere

Palume kasutusele võtta makse algatamisel ID: RIIGIL (pangalink) API 
integratsioon.

Makse algatamise teenuse tehniline lahendus tuleb hiljemalt 30. juuni 2025 
viia üle API integratsioonile, sest tänane versioon 008 suletakse. See 
tähendab, et kõik maksepäringud, mis esitatakse pangale teenuse 
VK_VERSION_008 abil, lükatakse alates nimetatud kuupäevast tagasi.

Tervitades

Kristi Moisto

arvelduslahenduste haldur

Arvelduslahenduste müügi- ja teenindusosakond

Swedbank AS

Liivalaia 12, (15040) Tallinn

Tel: +3728881875

Sõnum võib sisaldada konfidentsiaalset infot. Kui olete sõnumi saanud 
eksituse tõttu,

palun informeerige saatjat, klõpsates nuppu "Vasta" ("Reply"), seejärel 
kustutage

sõnum oma arvutist. Ärge tehke sõnumist koopiaid, levitage ega säilitage 
seda.

From: Kristi Moisto
Sent: Tuesday, February 11, 2025 3:46 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Makse algatamise teenuse tehnilised muudatused – tähtaeg 30.06.2025

Tere, Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium esindaja

Kirjutame Teile seoses e-kaubanduse makse algatamise teenuse lepinguga 
(edaspidi „Leping“), mille Kaupmehe ID on: RIIGIL.*

Selleks, et meie teenuseid oleks lihtne ja mugav kasutada, arendame pidevalt 
oma digilahendusi. Meil on hea meel teatada, et viime makse algatamise 
teenuse lahenduse üle täiustatud API-põhisele teenusele.

Makse algatamise teenuse tehniline lahendus tuleb hiljemalt 30. juuni 2025 
viia üle API integratsioonile, sest tänane versioon 008 suletakse. See 
tähendab, et kõik maksepäringud, mis esitatakse pangale teenuse 
VK_VERSION_008 abil, lükatakse alates nimetatud kuupäevast tagasi.

Selleks, et saaksite oma klientidele pakkuda rohkem makseviise, soovitame 
kasutusele võtta nö kaks ühes lahenduse, kus makse algatamise teenusele on 
lisaks olemas ka internetis kaartide teenindamise lahendus.

‌

Lisades juurde kaardimaksete vastuvõtmise võimaluse, saate vastu võtta 
makseid klientidelt üle kogu maailma.

‌

Kaardimakselahendus toetab populaarseid Apple Pay ja Google Pay makseviise 
ning kliendid saavad ostu sooritada vaid mõne hetkega ilma, et peaks iga 
ostu puhul uuesti oma kaardiandmed sisestama.

‌

Saate kasutada kaupmeheportaali tehingute haldamiseks, aruannete vaatamiseks 
ja andmete eksportimiseks raamatupidamisprogrammidesse.

Selleks, et minna üle uuele tehnilisele lahendusele:

‌

Võtke ühendust oma IT spetsialistiga, kes vastutab e-kaubanduse makse 
algatamise teenuse tehnilise integratsiooni eest.

‌

Valige sobiv lahendus:

Makse algatamine ** ja internetis kaartide teenindamise lahendus (nö kaks 
ühes lahendus)

‌

Integreerige lahendus vastavalt 
<https://www.swedbank.ee/feedback?mailId=E69A30F6057E2887E85BF4D12825EE14&url=98915AF3DBCBE8103849D5479D36392C2EC56E61FAF6F4C62B24FCF9FE882B67F95105618EFFF2000560779FE972A9EE70682EAA884422F6B9AEA74FF6BCA7ABF24D9B57E661548637E1F7DE4432B7C6C36B120F467AB966F360CDEF65492CEDF5C7EC6AA8C146AD8547842024536F767631E1F747545AECCEFEE998496C268D3581BCFCDDE78284F2F519045CF1C04478D5F819F5BCA5EE0E71DE7BB4B716C21924591110730173A84C49E8FCE1FE2183327147BC313A14220C82DADE7EC8B2D4B8BADD1D2740512E48040CB8CC58B5> 
tehnilisele dokumentatsioonile. Kui kasutate Magento, WooCommerce, 
PrestaShop, OpenCart, Voog jne e-poe platvormi moodulit, saate 
integratsiooni teha, kasutades vastavat 
<https://www.swedbank.ee/feedback?mailId=E69A30F6057E2887E85BF4D12825EE14&url=98915AF3DBCBE8103849D5479D36392C2EC56E61FAF6F4C62B24FCF9FE882B67F95105618EFFF2000560779FE972A9EE70682EAA884422F6B9AEA74FF6BCA7AB58B1A96573F1E95D78EB2DA40E6CECBAC36B120F467AB966F360CDEF65492CEDF5C7EC6AA8C146AD8547842024536F767631E1F747545AECCEFEE998496C268D3581BCFCDDE78284F2F519045CF1C04478D5F819F5BCA5EE0E71DE7BB4B716C21924591110730173A84C49E8FCE1FE2183327147BC313A14220C82DADE7EC8B2D4B8BADD1D2740512E48040CB8CC58B5> 
uusimat versiooni.

‌

Enne tehnilise lahenduse lõplikku valmimist võtke meiega ühendust, et 
sõlmida leping. Palun tutvuge ka juhisega veebipoodide nõuete täitmiseks.

‌

Kui Teie IT spetsialistil tekib tehnilisi küsimusi, võtke palun ühendust 
läbi 
<https://www.swedbank.ee/feedback?mailId=E69A30F6057E2887E85BF4D12825EE14&url=98915AF3DBCBE8103849D5479D36392C2EC56E61FAF6F4C62B24FCF9FE882B67F95105618EFFF2000560779FE972A9EE70682EAA884422F6B9AEA74FF6BCA7ABA08B04EE6FA6731E47B468C7A450C1E7C36B120F467AB966F360CDEF65492CEDF5C7EC6AA8C146AD8547842024536F767631E1F747545AECCEFEE998496C268D3581BCFCDDE78284F2F519045CF1C04478D5F819F5BCA5EE0E71DE7BB4B716C2782420D912CE81DDD0FBBE5830EF14FA> 
tehnilise toe.

Makse algatamise lahendus **

‌

Veenduge, et Teie teenuses kasutatav võti on vähemalt 2048 bitti. Vajadusel 
saate seda vastavalt juhistele uuendada 
<https://www.swedbank.ee/feedback?mailId=E69A30F6057E2887E85BF4D12825EE14&url=7DDC80993D67ADACF95C78180DC61A3DCDF69390E90A2727C1D10AC0AD32EB80887C08658F7F9D8F7325110C86A7C7F04812FCE360A030B13989B11FDE91CCF81874CCCB7929EECA649D9F03DBEE270E6800571DC52CC5472E5E9932EC51E3EEE14E9B42E0B2CDDDAA72F8409D412965D3E41A202A953D107422985318140C6627A1A0B0F96DA9B1C89DAF1F71AD643C336DFE9C07F13A032BD9412DC8613510> 
siin.

‌

Integreerige lahendus vastavalt 
<https://www.swedbank.ee/feedback?mailId=E69A30F6057E2887E85BF4D12825EE14&url=98915AF3DBCBE8103849D5479D36392C2EC56E61FAF6F4C62B24FCF9FE882B67F95105618EFFF2000560779FE972A9EE70682EAA884422F6B9AEA74FF6BCA7ABFB0BDC0253CE2FCE04B386BBCC17EC7BC36B120F467AB966F360CDEF65492CEDF5C7EC6AA8C146AD8547842024536F767631E1F747545AECCEFEE998496C268D485378E180454598B61B10B3A02562C302073EE82602642BE48E750EEE297737C74F4D54EFAF98B46D3904B2A1F4574FBA1AD26236FB2C5466D1870FAAF2D8F7> 
tehnilisele dokumentatsioonile. Kui kasutate Magento, WooCommerce, 
PrestaShop, OpenCart, Voog e-poe platvormi moodulit, saate integratsiooni 
teha kasutades vastavat 
<https://www.swedbank.ee/feedback?mailId=E69A30F6057E2887E85BF4D12825EE14&url=7DDC80993D67ADACF95C78180DC61A3DCDF69390E90A2727C1D10AC0AD32EB80887C08658F7F9D8F7325110C86A7C7F04812FCE360A030B13989B11FDE91CCF81874CCCB7929EECA649D9F03DBEE270E6800571DC52CC5472E5E9932EC51E3EEA21753DCB00D027CCA24B728011B6A83D3E41A202A953D107422985318140C6627A1A0B0F96DA9B1C89DAF1F71AD643C336DFE9C07F13A032BD9412DC8613510> 
uusimat versiooni.

‌

Kui Teie IT spetsialistil tekib tehnilisi küsimusi, võtke palun ühendust 
läbi 
<https://www.swedbank.ee/feedback?mailId=E69A30F6057E2887E85BF4D12825EE14&url=98915AF3DBCBE8103849D5479D36392C2EC56E61FAF6F4C62B24FCF9FE882B67F95105618EFFF2000560779FE972A9EE70682EAA884422F6B9AEA74FF6BCA7AB639377C14DBE843FB18B14F7D309C58DC36B120F467AB966F360CDEF65492CEDF5C7EC6AA8C146AD8547842024536F767631E1F747545AECCEFEE998496C268D485378E180454598B61B10B3A02562C308601CC33DE73B50A798BE2C5D7CB8A57FE2ABD87586234BE993393D740690CF> 
kontaktivormi.

** Makseid saab algatada Swedbanki ja teiste Balti pankade kontodelt.

Küsimuste korral palun võtke minuga ühendust.

Kui vajate makse algatamise teenuse tehniliseks muudatuseks abi, siis 
tulevad appi Veebimajutuse koostööpartnerid. Sobiva partneri leiate 
<https://www.swedbank.ee/feedback?mailId=E69A30F6057E2887E85BF4D12825EE14&url=98915AF3DBCBE8103849D5479D36392C2EC56E61FAF6F4C62B24FCF9FE882B67F95105618EFFF2000560779FE972A9EE70682EAA884422F6B9AEA74FF6BCA7ABBE7DEB3DF923B971ADDD87EDB5EEEB2E7F85F3C7EC8E798D2848A3EF3E1E7A3E3AA87D000DD3BA5C090C1290656BAAD842A51D8BB277D471E007AABD8DFF340E608630AE6DC8A9E118747342E07A9A0D0F9E9265A1D9193C63240A31ADC88F3D349AAD62129FA2C33E31DD09FE91F08CC7905FB3B762D3FA984C5F7519B7324ABA92BCEBE1FFC3322CB1A178D75038FA> 
siit.

*Kui kasutate rohkem Kaupmehe ID-sid, kehtib see teave ainult selle ID/nende 
ID kohta, mis on märgitud kirja alguses.

Heade soovidega

Kristi Moisto

arvelduslahenduste haldur

Arvelduslahenduste müügi- ja teenindusosakond

Swedbank AS

Liivalaia 12, (15040) Tallinn

Tel: +3728881875

Sõnum võib sisaldada konfidentsiaalset infot. Kui olete sõnumi saanud 
eksituse tõttu,

palun informeerige saatjat, klõpsates nuppu "Vasta" ("Reply"), seejärel 
kustutage

sõnum oma arvutist. Ärge tehke sõnumist koopiaid, levitage ega säilitage 
seda.